- Home
- Deklaracja zgodności - karta mieszkańca
Deklaracja dostępności www.kkm.kolobrzeg.pl
Urząd Miasta Kołobrzeg zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej kkm.kolobrzeg.pl
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Joanan Frydrych/span>
- E-mail: j.frydrych@um.kolobrzeg.pl
- Telefon: 94 35 51 547 / 690 809 701
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Urząd Miasta Kołobrzeg
- Adres: Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg
- E-mail: urzad@um.kolobrzeg.pl
- Telefon: 94 35 51 500
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Dostępność architektoniczna punktów obsługi Kołobrzeskiej Karty Mieszkańca
Urząd Miasta w Kołobrzegu
adres: ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg
kontakt: urzad@um.kolobrzeg.pl
telefon: 94 35 51 547
Dojazd
Do Urzędu Miasta Kołobrzego można dojechać, autobusem (przystanek Al.Św Jana Pawła II/Giełdowa, linie 2/45/7//9/SE).
Miejsca dla rowerów zlokalizowane są przy budynku Urzędu Miasta.
Otoczenie i wejście do budynku
Jest tylko jedno wejście od strony ul. Ratuszowej , drzwi otwierane do wewnątrz. Punkt znajduje się w budynku Urzędu Miasta,w pokoju nr 5.
W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajdują się miejsca parkingowe wraz z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawncych. Miejsce parkingowe można również znaleźć w pasie miejsc postojowych na okolicznych ulicach z wyodrębnionymi płatnymi miejscami do parkowania.
Toalety
Toaleta przeznaczona dla pracowników jak i dla klientów.
Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnością ruchową
Punkt znajduje się na piętrze,dostęp po schodach.
Udogodnienia dla osób niesłyszących i niedowidzących
Po wcześniejszym zgłoszeniu, Urząd Miasta jest w stanie zorganizować usługi tłumacza migowego.
Zwiedzanie z psem przewodnikiem
Dozwolone.
Udogodnienia dla osób starszych
W punkcie znajduje się poczekalnia z 11 krzesłami i 3 biurkami.
Gastronomia
W budynku nie jest prowadzona działalność gastronomiczna.